En helt vanlig msnkonversation med Andreas Bernhardsson

Ande sa:
HAJ SANNA! JAG HAR SMAKAT NÅGOT SOM SMAKAR VÄLDIGT SMULTRON! LÄSKIGT MYCKET SMULTRON SMAKA DET!

Sanna sa:
NAJ VERKLIGEN?? JAG VILL OCKSÅ SMAKA LÄSKIGT MYCKET SMULTRON!!

Ande sa:
JA LÄSKIGT MYCKET SMULTRON SMAKAR VÄLDIGT MYCKET SMULTRON, SMULTRON SMAKAR DET, LÄSKIGT!

Sanna sa:
VAD SPÄNNANDE MED LÄSKIGT MYCKET SMULTRON, DET ÄR LÄSKIGT MED MYCKET SMULTRON, JAG VILL SMAKA LÄSKIGA SMULTRON!!

Ande säger:
JA JAG VET EN LÄSKIG MED MYCKET SMULTRON, LÄSKIGT MYCKET SMULTRON SMAKAR DEN !

Sanna säger:
EN LÄSK MED MYCKET SMULTRON? JAG VILL SMAKA EN LÄSKIG LÄSK MED MYCKET SMULTRON!! GE MIG EN LÄSKIG LÄSK MED LÄSKIGT MYCKET SMULTRON!!

Ande säger:
Ofta vi är 24 och 26..

Sanna säger:
Det finns bevis som talar emot det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0