Kärlek i Botaniskan

Jag skrev igår att jag ville ha fler dagar som gårdagen. Och idag fick jag en till sådan dag som gårdagen var, så idag blev en fortsättning på igår. Gårdagen tog form och blev idag. Idag var igår!

Jag och Sandra placerade oss mitt i Botaniskan här i Lund för tjejsnack, plugg och eventuellt kortspel. Men det gick inte som planerat, utan flera människor i mitt hjärta anlände, en efter en. Det var en bra dag. Precis som igår. Underbart.


Jag och Sandra var glada (?) över sommarkänslan.


Av solen blir man lycklig.


Av kärlek ännu lyckligare.


Men lyckligast blir man av att beställa hemkörning av pizza till den vackra parken man sitter i!


Och man blir mätt av pizzan också.


Sedan går man därifrån - mätt och lycklig och belåten.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sanna lilla!? Har du gett upp denna bloggen OCKSÅ?!

2011-05-10 @ 11:41:10
URL: http://epiphany.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0