Att börja om på nytt

Denna hösten har varit otroligt jobbig för mig. Inte vad gällande familj eller umgänge, där har allt varit toppen. Mer än toppen! Men jag har grävt en grop för mig själv, och den har bara blivit djupare och djupare.

Igår tog jag ett beslut som jag hoppas ska hjälpa mig att komma på fötter igen.

I samband med detta tog jag fler beslut, och satte upp fler mål för mitt liv i framtiden. Och jag tog bort alla inlägg från denna blogg, för att istället koncentrera mig helt på processen mot min nya livsstil. Det är det denna bloggen nu framöver kommer handla om. Min väg till ett starkare jag.

Det börjar småskaligt, men snart ska jag vara uppe ur denna gropen igen.

Och ni är med mig, eller hur?!


Kommentarer
Postat av: Emma

alltid med dig vännen <3

2011-03-11 @ 00:10:45
URL: http://iamdreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0